Strony

2014. november 13., csütörtök

Díjat kaptam! #1


No, ez is elérkezett, íme az első díjam! Zsókától kaptam, puszi érte neki~
Na akkor kezdjünk is neki!




10 rettenetesen érdekes dolog magamról 
❅ Két koromfekete kandúrmacska büszke tulajdonosa vagyok, Salem és Levi névre hallgatnak.
❅ Mellettük még van egy hörcsögöm /Joker/, egy degum /Bolyti szerencsétlenneksoselesznormálisneve/ és egy vérnyulam /Albert/
❅ Indokolatlanul sárkányt akarok "csinálni" felnőttkoromban, genetikusként.
❅ Van egy sálam Finnországból, nővéremtől kaptam.
❅ Meg még egy fél csomag tejcukrom Dániából.
❅ Egész rövid, fiús hajt szeretnék.
❅ Ráadásul vöröset.
❅ Kétlem, hogy öregkoromra lesz egy négyzetcenti szabad bőrfelületem is.
❅ Tervezek piercinget a fülembe.
❅ A kulcstartómon több a fityegő, mint a kulcs maga.

10 kérdés

Kedvenc közmondásod, szólásod, kifejezésed, vagy éppen csak a szavajárásod?
"Az ember ember, az asszony asszony, a medve pedig nem játék!" - egy igen okos székely ember. Nem tudom, ez minek számít, de ez lenne az.~

Legjobb tulajdonságod? 
Jól tudok titkot tartani, és elég együtt érző is vagyok.
Mit olvasol most? Ha semmit, akkor mit olvastál utoljára (kötelezőkön kívül)? 
Kérlekszépen most éppen Leiner Laura "Késtél!" c. könyvét - mainstream, I know -, és Gayle Forman - If I Stay-ét de hamarosan beszerzem az Emily the Strange-t, és reményeim szerint hétvégén nekieshetek a Temeraire-krónikáknak. ouo

Melyik mese szereplője lennél szívesen? Miért?
A Tangled Aranyhaja.~ Annyira energikus, és kreatív az a lány, és Pascal haláli ott mellette. <3

Mi volt az első animéd/sorozatod/bármid, amit fanoltál, s esetleg shippeltél is? 
Ha a fanolást és a shippelést egybevesszük, akkor egyértelműen a Heta. Egyébként először a Digimon Tamers-t és a Narutot fanoltam agyon, shippelni pedig a Kuroshitsuji-nál kezdtem el.  

A ship-háborúk ellen vagy mellett vagy? 
Nem vagyok egy nagy rajongójuk, nem is szeretem őket, ennek ellenére sokszor önnön butka hiba miatt, magam is háborúzni kezdek.

Melyik a kedvenc testrészed? (Ne a sajátodra gondolj, hanem általánosságban.) 
A fej.~

Van kekszem. Kérsz? 
Naná.

Foglald össze dióhéjban a Világmindenséget. 
Káoszon alapuló harmónia.

Most, hogy már eleged van a hülye kérdéseimből: milyen állat lennél szívesen?
Sárkány. ouo

10 kérdés a gyanútlanoknak
❅ Ha egy napra bármilyen szuperképességed lehetne, mi lenne az? Miért?
Mit nézel meg először egy számodra ismeretlen személyen, akit épp akkor mutatnak be neked?
Ki a kedvenc íród? Idézz tőle egy számodra érdekes gondolatot!
Ha kitörne a zombiapokalipszis, milyen stratégiát választanál, ha tudnád, hogy azzal biztos túléled?
Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre, ha csak egy valamiről lehet szó?
Ha életed hátralévő részében csak egy filmet/sorozatot nézhetnél, melyik lenne az?
Melyik az a bármelyik könyvbeli momentum, ami igazán meghat?
Free hug?:3
Mi lenne a címe annak a könyvnek, ami rólad szólna?
Végezetül, mielőtt a sok agymenésért még seprűvel kergetsz el, milyen mitológiai lényt fogadnál el háziállatodnak?

Nos ez lenne az én verzióm, és jöhetnek a sunyiban becserkészett prédák:

1 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi a díjat :D Nagy nehezen sikerült kitöltenem~
    http://never-marauders-land.blogspot.hu/2014/11/dij-sok.html

    VálaszTörlés